Sherpatrappa opp til fjellheisen i høstvær (12.09.2021)

Visits of other PBEs Tromsdalen Sherpatrappa (150m) 12.09.2021
Fjellheisen og Fjellstua (423m) 12.09.2021
Lilleaksla (150m) 12.09.2021

Største jente ville ha en premie, så vi ble enig at hun kunne velge en tur så skulle hun få en liten premie. Valget ble sherpatrappa og etter innkjøp av 2 små duker ble det en fantastisk fin familietur. Det var endelig god vær, ingen regn, og fine temperaturer. Turen opp som vanlig med jentene var en kombinasjon av fine øyeblikk samt en del klaging. Med sjokolade som motivasjon kom vi oss opp. På toppen ble det muffins og belgiske vafler før litt leking på lekeplassen utenfor fjellheisen. Turen ned ble også, som vanlig, vanskelig men opplevelsen av å få jentene ute og så å si hele familien på tur er alltid verdt det. Dette blir sikkert siste familietur før vinteren setter inn vil jeg tro så året 2021 oppsummert var en fin suksess. Jentene har klart å få nok turer til å få en ti på topp kopp samt nok turer til å bli superturboer. Bedre blir det ikke.