Svarthammarvatnet og mellafjellet (24.08.2021)

Ascents Mellafjellet (399m) 24.08.2021
Slaktarhaugen (221m) 24.08.2021
Visits of other PBEs Mellafjellet turpost (345m) 24.08.2021

Ville ut på en liten tur samtidig som jeg måtte få kode til mellafjellet (ti på topp 2021) da jeg glemt å ta bilde når vi gikk tur tidligere med resten av familien. Når jeg kom opp til krysset opp til mellafjellet (hvor kode var tidligere i sesongen pga elva kryssing) så jeg at jeg måtte opp til selveste fjelltoppen for å få kode (selv om jeg kunne logge "toppen" med app herfra). Før det så fant jeg ut at jeg skulle bare ta en liten tur oppover mot mellomvatnet og svarthammarvatnet på grusveien. Jeg husker ikke at det var så langt inn til vei slutt her men det ble en utrolig fin tur. Mørknet kom og det var ordentlig høst følelse med kald, friskt luft. På veien ned måtte jeg opp til mellafjellet for å få koden også var det bare å komme meg hjem da jeg ikke hadde med meg hodelykt og det ble vanskelig å se stien godt nok (ville ikke vri ankelen igjen). Jeg glemmer ofte hvor heldig jeg er å ha så fint natur rett bak meg. Denne turen må gjentas.