Lindesnes - Norges sørligste fastlandspunkt (07.07.2016)

Visits of other PBEs Lindesnes - Norges sørligste fastlandspunkt (1m) 07.07.2016

Vi er innom her hvert år ifbm Rally Sørland, det har blitt en slags tradisjon. Vi tar gjerne en overnatting her før vi beveger oss ut i skogen hvor rallyet i foregår.

I år derimot så har jeg og Andreas vært innom to ganger. En gang for rallyet i slutten april, og så en gang til 7. juli for å ha Lindesnes på kartet til en roadtrip for andre gang (første gang var i 2015 når vi deltok på Oslo - Nordkapp i en Børning-aktig roadtrip hvor vi valgte å kjøre til Lindesnes før avreise i Oslo dagen etter).

Vi var nede sent natt til 7. juli, så vi overnattet i bilen på parkeringen før vi sto opp ruslet rundt på Lindesnes. Masse spennende huler i fjellet og mye fint å se på på området rundt fyret.

Etter kikken startet vi med å kjøre Nordlandsveien, Atlanterhavsveien og så ut på E6 og nord til Nordkapp =)

To herrer klare for en uke i bil på kryss og tvers nordover i landet vårt. Vi startet fra Skedsmokorset, kjørte til Lindesnes og endte på Nordkapp...