Langsua (16.06.2026)

Escrito por Atomsilda (Jørn Håvard Ask) GSM

punto de partida Revsjøhytta (986msnm)
Tipo de excursión Pescar
Duración 2h 57min
Distancia 6.7km
Metros verticales 85m
GPS
Otros PBEs visitados Revsjøen Parkeringsplass (980msnm) 16.06.2026 12:14
Revsjøhytta (990msnm) 16.06.2026 12:14

Etter bilder av stor...og mye ørret i Langsua tok jeg avgjørelsen på morran om ta meg en tur. Er blitt så erfaren nå så jeg "selger ikke skinner før bjørnen er skutt", men optimistisk var jeg. Problemet var bare at jeg ikke visste hvor fisken var tatt. Har ikke vært og fisket der inne før,- så det ble litt gambling. Tok sjansen på elvestrekningen inn mot Nordbua. Kort sagt... mistet en bra fisk som jeg kjørte en stund...og ett hogg til. Ikke mye å skrive hjem om. Burde brukt mark her inne. Vel...prøver lykken en annen plass i kveldingen.

Flott inne ved Revsjøhytta
Flott inne ved Revsjøhytta

Comentarios

Título de comentario:
Caracteres que faltan: 1000
Texto de comentario:
Tienes que entrar para escribir comentarios.