Veldig trivelig tur til Prestkjerringa med Synnøve og Jan Arne. Sigrid, Synnøve og Jan plukket opp meg på Nygaard. Kjørte med dem til Nysetra, slapp av Sigrid ved Hærfjellet parkeringslomme. Fint vær innover til Prestkjerringa, hvor vi hadde et hyggelig og overraskende treff med tremenning Arne med familie. Arne er forresten grunneier på Prestkjerringa, selv om jeg føler at det er «mitt fjell». Tilbake mot Nysetra fikk vi et skikkeliguvær med voldsomt regn og sterk vind, men det bedret seg like før vi ankom Nysetra, hvor Sigrid heldigvis kunne sitte inne på Ginahytta i regnværet. Etter turen ble det hyggelig grillmiddag på Nygaard.
Comentarios