graham

Jørgen
(Miembro desde: 18.08.2016)
Cuenta GSM GSM

Comentarios

  • -
    avatar

    Olsskavlen

    Escrito por LivogKristen 26.07.2022 12:03

    Gratulerer med tur. Ser fin ut!

    Leste i en annen beskrivelse at denne parkeringen ikke skulle brukes mer etter 2017 fordi den var privat. Er dette opphevet nå? Vi tenker oss til toppen i helgen og dette er vel letteste og korteste startsted.

    Takknemlig for svar.

    Fortsatt god tursommer!

    Liv

    • -
      avatar

      Sv: Olsskavlen

      Escrito por graham 26.07.2022 12:30

      Hei og takk for det. Ja, det var en veldig fin tur.

      Parkeringsplassen er dessverre stengt for tilreisende. Jeg parkerte langs vegen, noe et par andre biler gjorde denne dagen. Mener jeg parkerte noen meter forbi den stengte parkeringsplassen, der det var det mulig å stå såpass langt ut i vegkanten at man ikke ble til hinder for trafikken.

      • +
        avatar

        Sv: Sv: Olsskavlen

        Escrito por LivogKristen 26.07.2022 13:00
        • +
          avatar

          Sv: Sv: Sv: Olsskavlen

          Escrito por graham 27.07.2022 01:01
          • +
            avatar

            Sv: Sv: Sv: Sv: Olsskavlen

            Escrito por boven 27.07.2022 01:24
Título de comentario:
Caracteres que faltan: 1000
Texto de comentario:
Tienes que entrar para escribir comentarios.