Buren (19.02.2020)

Written by hmsv1 (Hannah Vickers)

Ascents Buren (802m) 19.02.2020

Nydelig og kald morgen på en førjobbtur til Buren med Innika. Vi avtalte å treffes på parkeringen kl.0730 og jeg trodde vi skulle være helt alene på denne tiden av dagen, men det viste seg at det var også en annen fyr som var like ivrig til å nyte det fine været og flott skiføre som vi var, og han hadde allerede begynt turen før oss. Det var ganske kjekt siden han tråkket veldig fine, slake spor hele veien opp til toppen :-) Takk til denne fyren for det harde arbeidet! Sola kom over horisonten da vi var på tur opp første bakken og det var et herlig syn. Humøret til Innika ble merkbart bedre etter at sola hadde stått opp! På toppen var det såpass varmt og vindstille at jeg ikke hadde behov for å ta på meg dunjakka for første gang denne sesongen og vi fikk en fantastisk nedkjøring i topphenget i ca. 25cm lett puddersnø. Den beste måte å starte en arbeidsdag på!

Soloppgang ca. kl8
All grunn til å smile :-)
Siste del av ryggen til toppen