Moslivarden, Løknuten og Lammatoknuten frå Preikestolhytta (19.10.2018)

Written by Kaare_70 GSM

Ascents Lammatoknuten (617m) 19.10.2018
Løknuten (640m) 19.10.2018
Moslifjellet (718m) 19.10.2018

Fin ettermiddagstur, ca. 3 timar. Opp på Moslivarden normalvegen om Preikestol-stien og Slåtteskardet, så ned mot nordaust og langs Midtslåttsvatnet under Løknuten. Runda knausen nord for Løknuten på austsida og bratt til topps frå nord. (Knausen heiter litle Løknuten på eit gammalt kart). Greit ned i skardet på sørsida av Løknuten og rett opp på Lammatoknuten. Derifrå kort veg rett aust til stien frå Neverdalsskardet og retur på Preikestol-stien. Rufsete terreng utanom stiane, med mosegrodd urd og ein del brattheng.

Mot Moslidalstjødna med Løknuten til venstre og Lammatoknuten til høgre
På Moslivarden med utsikt mot Lysefjorden og Urdhaugane til venstre. Ein flik av Troppevatnet sjåast óg
Frå Moslivarden mot Buksetjødnane og Hengjanevatnet bakerst. Av toppane dominerer Naganibba til venstre