Råna og Midtre Regndalstind (28.10.2009)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Ascents Midtre Regndalstind (1,539m) 28.10.2009
Råna (1,587m) 28.10.2009

Kjørte opp Urkedalen og gjekk fra Ytre Urkesætra på sti nordover til Nordkopen og så på ski videre nordvestover opp i skaret nord for Elsandtindane og så opp på ryggen til Regndalstindane. På ca 1370 moh gjekk eg nordover på den store vestvendte flanken og så opp ryggen til Råna. Aust for 1586-toppen er det en topp som muligens er høgare enn 1586 m. Det er et vanskelig skar i mellom så eg kom meg ikkje opp på den andre toppen, men ville trulig vore grei klyving hvis det ikkje hadde vore snø. På returen var eg oppom Midtre Regndalstind og måtte ta av skia og sparke trinn i snøen i det øverste partiet opp pga at det var så hardt. Rant så ned vestflanken og videre tilbake til Urkedalen same rute som opp.

Fra toppen av Råna er det utsikt til Ålesund midt i bildet.
Den tilsynelatende minst like høge nordausttoppen av Råna som eg ikkje kom opp på.