Gaular: Slettheia (28.10.2019)

Start point Råheim (260m)
Endpoint Råheim (260m)
Ascents Slettheia (780m) 28.10.2019
Svartenova (780m) 28.10.2019

Sogn og Fjordane pf 100 624/1169

Kjøyrde over brua på Råheim og kom i prat med ein kar der angåande parkering. Han sa eg kunne kjøyre oppover skogsveien, forbi 2 felås og parkere der. Dette kan ikkje anbefalast med vanleg bil. Veien var svært dårleg, stygge steinar som stakk opp og djupe hjulspor. Sidan eg har ein postbil med 4x4 gjekk dette bra. Så fulgte eg veien oppover til Tuftestølen. Her holdt eg rett fram over myrar opp mot ryggen. Der møtte eg ein slags sti som var tydeleg under 10-15 cm med snø. Denne gjekk først til den austlege toppen, Svartenova. Så litt ned og til den vestlege toppen, Slettheia, der det er eit trigpunkt. Ei trekasse med bok, Viksdalen idrettslag, låg attmed trigpkt. Ganske godt besøkt. Eg prøvde måle begge toppane, og dei hadde samme høgde iflg GPS. Skal du hit, så gå på begge! Ruta var heilt grei. Ein kan sikkert og gå frå Tjørnaland.

Mot Storfjellet og Pernova
Mot Viksdalsvatnet.
Selfie eller fjellfie. Ser skjegget er grått.