Fårikål tur 2023 (07.10.2023)

Start point Hytta til Kjetil (777m)
Endpoint Panorama Pub (817m)
Characteristic Bike trip - off-road
Ascents Hafjell (1,066m) 07.10.2023
Veslefjellet (1,051m) 07.10.2023

Da var vi på plass igjen. For n'te året på rad. Som alltid fårikål på menyen, jacuzzi, litt øl og jæger, stisykling, og Panorama Pub. Guttetur! Litt variert innsats som vanlig på sykkeldelen. Innsatsen kvelden før har en viss innvirkning.. Noen blir med på langtur, mens noen vil bare sykle opp på Panorama Pub..

Denne gangen ble vi bare to på langtur. Skulle egentlig være tre, men han som hadde leid sykkel på sykkelutleia fikk en kundeservice han sent vil glemme. For det første fikk han aldri på forhånd noen beskjed om at sykkelen måtte hentes på Mosetertoppen og ikke nede ved skisenteret som tidligere. Og når han endelig fant hentestedet, så hadde de simpelthen ingen sykkel til han, selv om bookingen og betalingen var ordnet på forhånd. Ingen sykkel og ingen forklaring.. Velkommen tilbake!

Vi to som syklet fikk en fin men kald tur. Vinteren er i anmarsj.