Børshovda Sveio (11.02.2019)

Geschrieben von Stigun GSM

Startpunkt Børshovda parkering (49m)
Endpunkt Samme (49m)
Tourcharakter Wanderung
Tourlänge 0h 52min
Entfernung 2,3km
Höhenmeter 176m
Besteigungen Børshovda (186m) 11.02.2019 11:30

Miniraid til 3 gjenstående Oppturtopper i Sveio denne frimandagen. Tok av fra E39 i Førde i retning Røykenes. Lokaliserte Børshovda Parkering med plass til i høyden 2 biler like før Røykenes. Hadde akkurat startet å snø da jeg startet på kjerreveien som like etter start gjør en stor kratt venstresving fordi en hytte, deretter netto noe nedover til merket sti tar av til høyre fra etterhvert noe utydelig og gras/sivbevokst kjerrevei, snaart relativt bratt oppover frodig skog siste stykket mot Børshovda. Småglatt på våte trerøtter på grunn av våt snø, men ingen større uhell. Omgivelser grå og uklare pga vedvarende snø/sludd i omegn. Ned samme vei og kjøring videre mot Emberlandsnipen lenger mot vest i Sveio

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.