Tur på Stortinden (09.09.2018)  5

Geschrieben von joebar (stig bakke)

Tourlänge 3h 58min
Entfernung 6,6km
Höhenmeter 739m
Besteigungen Stortinden (772m) 09.09.2018 14:00

Var et flott turvær i dag så mens min samboer labba ut i skog og mark etter tyttebær så fant jeg ut at det var tia for å ta en topp som e har sett på lenge Hadde for sovidt sett på peakbook ei mulig rute, men traff en lokal mann akkurat i det e starta å gå og han anbefalte meg ei anna rute i starten. Og jeg labba i vei med godt mot. Et godt stykke oppi lia mot skoggresa så fikk jeg sure lår og det veit e av erfaring at det vil plage meg til topps. Og ikke nok med det, da førsten kommer e på at jeg har jo kjøpt staver som er kjempe bra å gå med på fjelltur, ikke mindre enn to par staver ligger igjen i bilen der jeg parkerte, skulle jo fan meg hatt premie. Vel ikke noen å gjøre med slikt nå så bare å peise på, var ikke i noe sorslag så var en slitetur for min del men fantastisk deilig når man kan sette seg ned på toppen og spise mat og nyte utsikten. Nedturen blei noe for seg selv sia stavan lå i biln og begge knæra bynte å værke. Men turen blei bra selv om det blei en slitetur denne gangen. Takk for turn og en ny topp i beltet.

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.