Explore Stjørdal 2020 (18.02.2020)

Startpunkt Sutterøygata
Tourcharakter Spaziergang
Tourlänge 1h 10min
Entfernung 3,5km
Höhenmeter 189m
Besteigungen Sutterøyberget (58m) 18.02.2020

Første tur i trimopplegget Explore Stjørdal 2020. Etter registrering var jeg på delt siste plass med mange som nr 654. Jeg parkerte nederst i Sutterøygata, og gikk til turmålet Holmen (24 moh) som ligger på ei gravrøys. Gikk videre ved sjøen og opp til turmålet Mulen (26 moh) som også er ei gammel gravrøys fra jernalderen. Fortsatte til dagens siste turmål Sutterøyberget. Dette er en topptur. De to siste turmålene var jeg innom for en uke siden før jeg registrerte meg i denne appen. (Trimpoeng, Explore Stjørdal 2020) Dagens tur ga meg 30 poeng, og jeg avanserte fra sisteplass til plass nr 539.

Explore Stjørdal 2020, Holmen
Her er det mye rakkaved. På denne stranda kan du sikre deg vinterforsyningen med ved.

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.