Langsua (03.10.2023)

Nørdre Langsua (1.552m) 03.10.2023
Besuche anderer PBE Nonstjønnbua (1.190m) 03.10.2023
Revsjøen Parkeringsplass (980m) 03.10.2023

Tur med Anne Grethe, Trym og Storm fra Revsjøen. Gikk først til Nonstjønnbua før vi tok veien videre til Fatkvolvhøgda. Litt usikker på hvorfor gjerdet er satt opp her oppe, men måtte løfte hunder både på vei opp, og senere på vei ned igjen. Første rast i bakken opp mot Nordre Langsua da det var en ganske sur vind. Så vindjakka måtte til opp mot toppen. Litt kronglete for Storm rundt S1, men det gikk seg nå til. Bestemte da å gå ned til Massingtjønn for enklere nedstigning enn å gå samme vei tilbake, og Storm fikk bade selv om det var ganske langgrunt så ikke så godt for han. Tilbake så fant vi en grei ved ned til gjerdet og over, og noe som så ut som et godt råk som vi fulgte en god stund. Kom inn på stien fra Liomseter vi fulgte før vi tok rake veien tilbake til Revsjøen, med en innlagt rast på en flott rastestein. Storm fikk igjen bade i 1169 Nonstjønnet som var riktig så dypt og flott for han.

Anne Grethe, Storm og Trym på Nordre Langsua
Storm og meg på Nordre Langsua
Storm bader i Massingtjønnet

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.