Bjørnehalli med Helgesen (04.08.2013)  6

Start point Gamlestølen (818m)
Ascents Bjørnehalli (1,154m) 04.08.2013

Hele familien på søndagstur med Morten, Julia og Linn Therese. Turen gikk fra bommen ved Gamlestølen og videre opp veien til stistart i kanten av hyttefeltet. Oskar var ivrig i starten som vanlig, men fikk etter hvert behov for taxikjøring på skuldrene. Guttene og Linn Therese gikk i jevnt driv, og etter et par matpauser og en enda lengre pause ved et lite tjern før toppen var vi oppe. Flott utsikt her.

Returen gikk overraskende greit, og med en skikkelig dukkert i Langevatnet ble denne turen helt perfekt. Fint og barnevennlig terreng, godt vær og kjempekoselig turfølge. Så takk for en fin tur!

Super tur

Written by mortenh 04.08.2013 21:35

Det blei i grunnen en super avslappet og fin tur detta. Forventningene var kanskje ikke skyhøye, men da er det desto morsommere med positive overraskelser. Til tross for litt kjølig vind, en deilig dag i fjellet med mye avslapning og kos.

Kult at du har oppdaget badern i deg Kim, da kan det bli enda mer moro på tur fremover ;)