Skagsnebb (09.05.2015)

Skagsnebb (2,003m) 09.05.2015
Bakarste Skagsnebb (2,093m) 09.05.2015
Skagsnebb Ø2 (1,925m) 09.05.2015
Startet turen fra Geitsetra og gikk inn på Hurrbrean. Gjekk oppover denne ei god stund, og ein stig ein del høgdemeter opp denne brean. Vi hadde gode pauser på tur opp og brukte god tid på turen, da været også var varmt og sola steikte skikkeleg godt.
Vi gjekk på skrå opp til venstre og opp i skardet mellom bakarste Skagsnebb og Skagsnebb. Frå her sette vi igjen skia og ryggen mot toppen. Denne kan oppleves som litt luftig da det går på skrå ned på begge sider og ryggen ikkje er særleg brei, men det går heilt fint.
Fantastisk tur i fantastisk vær denne dagen, og veldig flott ned igjen til bilen. Enkel og kort tur som ligger flott tilgjengelig om våren.
Bakarste Skagsnebb gjekk eg for nokre år sidan, da e gjekk over frå Hurrbreatind og over ryggen til Bakarste Skagsnebb, dette ble etter hvert en spennede tur da det både var luftig og litt klyving på slutten av ryggen og opp mot toppen. Da jeg var på tur tilbake over ryggen begynte det plutselig å snø og blåse så sikten ble ikke allværden, kompasset måtte frem for å finne frem kursen og jeg kom greit ned til Krossbu som var utgangspunktet for denne turen. Eg er sikker på at denne turen er fantastisk i finvær, men anbefales ikke om været blir dårleg da ryggen mellom Hurrbreatind og Bakarste Skagsnebb er ganske luftig og det må klyves litt.