Fantastisk fisk :-) med mamma (på Fisketjernnuten) (10.04.2016)

Characteristic Cross-country skiing
Ascents Fisketjernnuten (1,527m) 10.04.2016

Det var fantastisk vær, det var bare en ting å gjøre...

Flott på Valdresflye!

Vi reiste ca kl. 12 til Valdresflye, vi hadde med oss mat, drikke og litt ekstra klær. Vi tok også med oss campingstoler, til etterpå. Når vi smurte ski, var det noen ved siden av oss som smurte på klister (det var nok ikke så lurt), men vi lot oss ikke lure...
Når vi begynte å gå, så kjente vi at vi kunne være glade for at vi ikke hadde latt oss lure, snøen var ganske tørr. Etter hvert begynte jeg å få vondt i skuldrene, da fant jeg og mamma en fin plass ved en stor stein.

Vi spiste, og jeg prøvde å klatre opp på steinen, men det gikk ikke.

Når vi kom opp på toppen nøt vi utsikten, og gikk på to ekstra varder i nærheten.

Lite triks på toppen! :-D

Ned igjen var det helt fantastisk, vi kjørte fort forbi noen som ploget veldig mye. Helt nede sa mamma at hun trodde de som hadde hatt på klister ikke gadd å gå lengre, og hadde snudd, så vi var nok smarte. Vi fant frem campingstolene, og spiste bolle og drakk taffelvann og kakao.

Takk til Jotunheimen for en fantastisk tur!

Skare med 2 cm nysnø! Deilig!!

Fin tur!

Written by linntherese 11.04.2016 20:48

Så fin tur!

Fine bilder også!

En veldig fin rapport!!

Jeg håper vi kan gå en liten tur sammen snart med fint vær sånn som på søndag!

Sv: Fin tur!

Written by SunnivaBM 14.04.2016 19:37

Ja, jeg syntes også det var helt himmelsk vær, jeg håper også at vi kan gå en tur snart!!! Forresten takk!