Tur til Hafjell. (22.09.2018)

Ascents Nevelfjell (1,090m) 22.09.2018
Slåsæterfjellet (1,064m) 22.09.2018
Visits of other PBEs Nevelhytta (1,090m) 22.09.2018

Regn og "ruskevær" på Vestlandet i helga. Kraftig vind, kombinert med nedbør i Jotunheimen og Rondane gjorde at vi køyrde dit yr.no meldte opplett og sol.
Valget vart Lillehammer.
Fin, fin rusletur på Hafjell i flotte haustfargar. Rekreasjon.
Overnatta i bubilen og hadde fleire timar på Maihaugen på søndagen.

Godt med "hytte på hjul" når ein leiter etter OK vær.....stoppa på Filefjell for å fotografere dei flotte haustfargane.
Hausten er komen til Filefjell....nyyyydelege fargar i vegetasjonen, lett dryss av "melis" på toppane :O)
Dagens tur: Følgde merka sti til Slåsæterfjellet og så videre til Nevelfjellet.
Ein fin laurdag.
"Topp" 1......
Her er vi nettopp ferdig med ein liten matpause inne i hytta på Nevelfjellet.
Åååååå.....laaangt der borte er Jotunheimen.....  :O)
Åååååå.....laaangt der borte er Jotunheimen..... :O)
Litt annet landskap enn det vi vanligvis ferdes i.....men ein koseleg tur og mykje flotte fotomotiv.
:O)
Søndagen gjekk vi fleire timar på friluftmuseet på Maihaugen. Anbefalast!!!!