Stølstur til Sendalen i Lærdal (17.09.2018)

Fridag etter arbeidhelg. Mangler fortsatt nokre klipp på Stølstrimkortet….OG på Bakketrimkortet mitt. Parkerte bilen ved infotavla på Ljøsne.
Infotavla er flytta frå Rikheim og hit. Ny tavle kjem snart. Turen er merka til ca.5 km ein veg. Klokka mi viste 6 km.

Gjekk på merka sti oppover i Sendalen.

Kartet på infotavla.
Desse er komen heim frå stølen....eg skal opp dit....

Første stopp var på Hitakvile, der det er postkasse for bakketrimmen. Hit har eg vore nokre turar før.

Bakketrimmen i Lærdal er ny kvart år. Korte, lette turar i nærmiljøet. Flott tiltak for folkehelsa :O)

Videre oppover i dalen har eg aldri vore før. Morro med solotur.

DER....der oppe er ei hytte....kanskje det er dit eg skal.....

Det var bratt oppover i dalen. Gjekk oppe i fjellsida til venstre i elvegjelet....

Kryssa elva og så er det berre 300 meter att....
Då var eg oppe på stølen, 960 moh....

Det var fleire sauer som kosa seg her oppe...fekk skifta til tørre kle....hadde svetta godt i den bratte fjellsida.

Laaaangt der nede er vegen oppover i dalen frå Lærdal....
Utsikt oppover i enden av Sendalen.
Utsikt mot Ljøsne og Saltkjelen.
Stølstrimmen i regi av Lærdalturlag varer i 2 år. 10 stølsposter. Dette er lengre turer enn Bakketrimmen.
Haustfargar.
Flotte fargar :O)
Med desse to soppane som voks nedover avsluttar eg ein fin, fin mandagstur i fjella i Lærdal.