Fjelltopper ved Ålfotbreen med mål Ålfotbreen! (26.08.2019)

Start point Grøndalen (116m)
Ascents Dyrebotsnipa (899m) 26.08.2019
Egga (1,092m) 26.08.2019
Trollebotsnipa (1,202m) 26.08.2019

Eg har hatt eindel fine turar i dette området og veit at det er eit terreng som krever tolmodigheit. Starta med bil ifrå Jølster om morgonen og vidare fottur ifrå Grøndalen ca kl 11.30. Iforhold til lyset, veret og dagen valgte eg å bruke lang og god tid. Det også fordi eg hadde full oppakning med eiga forsyning av mat for eit par dager, sovepose, varme kle, isøks og stegjern til neste dags turmål mot Ålfotbreen via Blåbreen 1331 moh til fots. Men, første dag var ruta tenkt over toppane; Trollebotsnipa 1202, Egga 1094 og Dyrebotsnipa 899 moh. Det som eit anna tur alternativ utifrå den vanlige merka turstien/ DNT ruta opp til Blåbrebu https://ut.no/hytte/10914/blabrebu
Håpet mitt var selfølgelig også å ha Blåbrebu for meg sjølv! Det er selfølgelig alltid kjekt med selskap av andre og nye mennesker å bli kjent med. Men, eg trivast vel eigentlig veldig godt åleine i eige selskap. Spesielt på sånne turar, i nye områder! Der ein kan ha ro og fred for å utforske nytt terrenget for seg sjølv. Planen var å ha to overnattinger på Blåbrebu. Så eg valgte å være der i dagane rett før dei stengte hytta i tidsrommet 30.08 - 25.09 pga jakt. Veret i denne perioden klaffa også heilt perfekt!
Det vart ei real økt over toppane i godver! Eit fantastisk legde og fjellområde som vidare skal få mange besøk.

Start ifrå Grøndalen og like ved turmerka sti til Blåbrebu. Eg valgte å trakke mitt eige spor mot første turmål Dyrebotsnipa 899 moh
Litt av eit terreng! :)
Lettgått innimellom! :)
Ganske så fascinerande å studere! God grunn til å velge ein turvariant som dette...
Ifrå siste topp Storebotsnipa 1202 mot legdene til og imot Ålfotbreen
Ifrå siste topp Storebotsnipa 1202 mot legdene til og imot Ålfotbreen, Blåbrebu og vest for Blåbrevatnet 1198 moh
Berre vakkert...
Mi eiga stille ved Blåbrebu

Fabelaktig fint var det uten tvil å nyte den stillheita i fjellet åleine på Blåbrebu 26.08.19 Akkurat som håpet mitt var denne gangen :)

Nydelig!

Written by Fjellsamleren 27.03.2020 10:00

For et vakkert terreng. Merker det kiler i løpefoten av å se slike bilder :)

Sv: Nydelig!

Written by Eikås 31.03.2020 20:07

Ja, dette er rimelig lekkert område Endre :) Eg ser godt kva du tenker! Det blir fort høgdemeter og lengde i dette området! Og ikkje minst det aller beste heftet for løpsskoen i desse fjella :) Forresten gratulerer med vel overstått dag! Såg ut til ein hærleg fin dag :)