Hjertefjellet (17.06.2020)

Start point Hjemme (100m)
Ascents Syltnebba (667m) 17.06.2020 09:37
Da kom jeg meg på Syltnebba igjen. Første fjellet jeg var på i Surnadal da jeg kom hit for 35 år siden. Etterpå har det vært hundrevis av turer dit. Det var også siste toppen før sykdom og operasjon. Valget var enkelt om hva som skulle bli første igjen. En særdeles flott dag, vindstille og varmt (i varmeste laget). Møtte en hoggorm. Tok det veldig rolig for målet var å fullføre, er nok noe å jobbe med for å komme tilbake til gammel form. Uansett var det herlig å kunne nyte synet av Trollheimens mange topper og både mimre og planlegge.
Lengste pausen jeg har hatt på noen topp, men hadde ikke snev av lyst til å gå ned igjen.

Strengen med masse snø og Sjøasætervannet fortsatt med is. Utrolig seint i år.

Nordviksulene, Såtbakkollen og Snøfjellet, Skarfjellet og Wirummassivet.

Feiret med en Jægermesterpå toppen.

Comeback!

Written by boven 17.06.2020 20:11

Så utruleg godt å sjå deg der. Herleg comeback! Ja feiring er på sin plass.

Sv: Comeback!

Written by BjørnF 17.06.2020 20:29

Takk.

Vi sjåast om ikkje så brått :-)