Vardhusheia og Krunefjell (10.03.2024)

Startpunkt Målandsdalen ved Erlia (124m)
Endpunkt Målandsdalen ved Erlia (158m)
Tourcharakter Wanderung
Salane (658m) 10.03.2024
Vardhusheia (761m) 10.03.2024
Besuche anderer PBE Minnesmerke Austre Målandsstøl (650m) 10.03.2024

Gjekk på god grusveg meste heilt opp til Prammafjellet. Stedvis snøfenner over vegen over 350 moh. Vidare vekselvis på hard snø og barmark over Husafjellet, Brogavassklubben, Vardhusheia, Bergeheia, Krunefjell og Salane. Vidare ned via Pråmmaleitet og grusvegen ned til Målandsdalen.

Grusvegen som tek av rv 13 i Målandsdalen er skilta innkjøring forbudt. Døldaråsen t.v.
Opp mot Prammafjellet som dominerer bak t.h.
På toppen av Prammafjellet med utsikt nordover.
Sørover mot Husaheia.
Stor og fin varde på Husaheia.
Trigpunkt/ jernbolt foran varden. Krøysaknuten 836 bak t.v.
På Brogavassklubben som har trigpunkt/ jernbolt nesten på toppen. Krøysaknuten bak.
Tilbakeblikk mot Husaheia.
Småvarder på topplatået på Vardhusheia.
Utsiktspunkt litt sørvest for toppen. Trigpunkt/ jernbolt på steinen t.v. Krunefjell t.h.
På Bergeheia med Vardhusheia bak. Søndre del av Langavatnet t.h.
På Krunefjell. Sørvestover med Heiahornet t.v. og Ternefjellet t.h. Liarvatnet i midten.

Benutzerkommentare

Fine turer i «mine fjell»!

Geschrieben von Kaare_70 28.03.2024 21:00

Kjekt å sjå at du har hatt to fine turar i «mine fjell» i finveret! Du er rutinert til å bruka dei islagte vatna tidleg om våren, det åpnar mange fine muligheter. Men som du sjølv erfarte, er ikkje Svortingsvatnet heilt å spøka med pga. reguleringa. Me var sjølv over Sandvatnet helga etter deg ifm. besøk på den nye hytta i Sunnmorkhølen, eit utgangspunkt eg kan varmt anbefala!

Kein Titel

Geschrieben von kolla 29.03.2024 20:56

Flotte topper i Jørpelandsheia! Blei inspirert av dine mange rapporter frå området. Fant ikkje Brogaheia for det var nok snødekt, og så gjekk litt for langt nord. Må nok ta fleire turer på sørsida av Målandsdalen siden det er lett tilgjengelig pga anleggsvegane. Sundmorkvatn står og på tapeten.

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.