Melderskin og Laurdalstind (28.07.2014)

Written by Vangsnes (Erik-Sebastian Krogvig)

Ascents Heimste Laurdalstinden (1,307m) 28.07.2014
Melderskin (1,426m) 28.07.2014
Første tur på tre dagers campingtur i Rosendalsalpane. Ruta gjekk opp tur stien opp til Melderskin, det var veldig varmt og ganske fint opp til Skardshaugen, men fra der og opp var det desverre tett tåke. Så null utsikt på toppen :(
Etter en kort matbit gikk vi ned den renne liknande bratte partiet på østsida av toppen, det gikk veldig fint og på vegen kom utrykket "bare å sleppa seg ned" godt til rette og blei flittig brukt.
Derfra fulgte vi ryggen mot omnetinden, den gikk vi rundt på Nord sida før vi så sikta inn på lågaste punkt øst for inste Laurdalstind. SÅ fulgte vi skåla nesten heilt ned til vatnet på 988 meter. Her kom det ei regnbyge og i tilleg til litt ekkelt og bratt terreng med vått gras og sleip ur var nok dette et lite bunnpunkt moralsk sett :)
Da vi var komme nesten ned til vatnet og såg opp mot ryggen mellom inste og heimste Laurdalstind, blei vi litt skeptisk, men godtrua som vi er satsa vi på at det gikk bra og jaggu gjorde det ikke det! Det største problemet var at det var så sleipt, men med noken gode mose tak og med bruk av kvarandre til å klatre på og litt haling og draing kom vi heilskinna opp til ryggen. Når vi var kommen opp til ryggen letta skodda og vi fekk sjå kor flott fjella er i området. Siste biten opp baksida til heimste Laurdalstind gjennstod og var den mest utfordrande delen av turen. Det var ganske så bratt klyving, men gikk greit uten tau, hadde kanskje vært greit med tau vist ein skulle gå ned samme plass.
På toppen av Hiemste laurdalstind i nydelig kvelds sol fulgte vi stien ned ryggen som dreia inn mot vesle laurdalen og kom inn på stien ein kan ta opp til Andersfjellet, vi endte på grusvegen i Muradalen som førte oss ned til Rosendal.
Blei Chill and grill på campingen i Rosendal, og kanskje dagens høgdepunkt for Kirsten, ingen mygg eller smekke ;)