Lykke på Styggedalsryggen (29.05.2014)  6

Written by Atomsilda (Jørn Håvard Ask) GSM

Ascents Store Styggedalstinden Vesttoppen (2,377m) 29.05.2014
Store Styggedalstinden Østtoppen (2,387m) 29.05.2014

Mer utførlig rapport vil bli skrevet av Øyvind Brekke, men må bare skrive noen ord. En usedvanlig vellykket tur....denne gangen kom jeg også bort på Vesttoppen og fikk meg nok en 2K. Nå gjenstår bare 10. Start kl 00.15 idag tidlig og tilbake til bilen kl 12.15. DET er jo litt spesielt. Takker alle for en kjempefin tur....og spesielt Morten som har oppmuntret meg til ikke å gi meg med å få komplettert lista.

Grattis--

Written by SturlaS 31.05.2014 13:52

--med flott tur og bare 10 topper igjen på lista! Det må være motivierende?

Gleder meg til å lese tur-rapporten! Er spent på bl.a. årsak til starttidspunkt.. ;-)

Takk for en

Written by Olepetter 30.05.2014 20:44

herlig tur, ja! Flott bilde av Morten på toppen, synes jeg! Det er en forfatter av fjellbøker verdig. Jeg blir også gjerne med deg/dere på turer i dette området igjen, selv om jeg har "komplett liste", for det er bare etter 30m-pf-lista.

Sv: Takk for en

Written by Atomsilda 30.05.2014 22:03

Takker for det Ole Petter. Takker Morten for han indre energi og iver for å glede andre!!!

Der satt'n!

Written by Nils 29.05.2014 23:24

Gratulerer med Styggedalstindane i boks! Jeg vet at denne var høyt på ønskelista. Da jeg hørte av Øyvind at også du skulle være med, var jeg med og krysset alt av fingre og tær for at dere skulle få Øyvind-vær. ;) Og det fikk dere til gagns! Dette er tross alt Norges høyeste alpine fjellrygg, og det merker man når man står der. Skjønner at du nesten hadde gråt i halsen! ;)

Nydelige bilder, og regner med det kommer flere. Vekker gode minner når jeg ser bildene, Jørn! I år er det faktisk 10 år siden Coni, Morten og jeg gikk samme ruta, og forsidebildet på "Norges fjelltopper over 2000 meter" ble tatt.

Sv: Der satt'n!

Written by Atomsilda 30.05.2014 22:02

Takker for det Nils!! Det kan bli et besøk seinere til denne flotte ryggen, men det blir vel en stund til. Sist var omtrent på dagen for fire år siden. Blir spennende å lese Øyvinds rapport og hans indre tanker på denne turen. Tenkte mitt da jeg sto på Vesttoppen kl 06.50. De fleste sover godt på den tiden. Tenk på hva de går glipp av ;)

Flott!

Written by JPV100 29.05.2014 20:38

Ser ut som ein fantastisk tur! :) *misunnelig*

Sv: Flott!

Written by Atomsilda 29.05.2014 21:10

Ja...en av mine flotteste. Regner med at Øyvind vil komme med noen godord i sin rapport ;) Selv hadde jeg faktisk gråten i halsen på Vesttoppen...Vakkert....og at jeg endelig kom meg til denne toppen etter mye motgang i det siste.