Bremangerlandet i godt turfellesskap :) (10.05.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Berlevåg (5m)
Endpoint Berlevåg (5m)
Ascents Hælkinna (579m) 10.05.2014
Skateheia (567m) 10.05.2014

Fam Lotsberg var på toppsamling i Bremanger landet med hytta på hjul....:) Eg visste litt om planane, godt ver og i beste Mai tider med Ungdommer i hus... så var det litt av og på med min overbevisning og deltakelse som turvenn denne helga!! ;) Nattevåk på kvar sitt vis med liten og stor....:) Mine håpefulle hadde det moro medan eg såg søvntimane berre fordufta!! Utruleg fine ver meldingar var det og det frista stort å komme seg ut til havet med sånne turmål og fellesskap :) Så etter litt teksting fram og tilbake på morgenkvisten..
om noko trøtt! så vart det pakka raskt og avgårde til hav eventyret i Bremanger. Fint no å køyre til Kalvåg og Grotle med den nye vegen via Svelgen, Leirgulen og til Bremangerlandet Ca 1.45 timer køyring frå Førde. Vi hadde tidenes overnatting ved Grotlesanden, eit nydeleg område å oppleve :)

Det Gode liv :) :)
Kvelds stemning ved Grotlesanden i Bremanger
Hælkinna 579 moh
Skateheia 567 moh
Hærleg turdag og oppom Skateheia 567 moh
Hærleg turdag ilag med Lise, fin rundtur om Hælkinna 579 moh og Skateheia 567 moh