Hestbreapiggane bortsett frå ein.... (01.05.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point P-ved Bom Netosætre (710m)
Endpoint P- ved Bom Netosætre (710m)
Ascents Heksete (2,105m) 01.05.2014
Vestraste Hestbreapiggen (2,076m) 01.05.2014
Vestre Hestbreapiggen (2,139m) 01.05.2014
Låven (2,012m) 01.05.2014

Veldig klar på godver og mulige skiturar på 2000 m toppar :) Det gode er.... at heldigvis er det ein del som manglar dei toppane endå :) Køyrde frå Jølst kvelden før, fine meldingar men og meldt enkelte snøbyger og kaldare til 1 Mai Langhelg! Sognefjellet har endå nattestengt, og på sommardekk vart det litt utfordring på veg inn..Dagen starta suupert og det dreiv litt skodde i fjella, men tenkte kanskje det ville lette!! veret var supert fram til seint ettermiddag og vi var framme ved Låven 2012 moh. Det tjukkna alvorleg til med skodde og drev, hadde vel eit par meters sikt... og måtte gå etter GPS Vi hadde att siste hovedtoppen, Store Hestbreapiggen med ekstra utfordringar.. valget vart då å gi seg på den, sjølv om den sat laangt inne...Men med ei fattig trøyst! "ingen skam å snu" ;) Trur nok vi gjorde absolutt rett i den beslutninga i ettertid. Med beroligande tilråding.... om å legge inn toppen ilag med eit par andre manglande toppar, så er jo det ein fin tur i eit seinare høve :) :) Frukost på Turtagrø kl 10.00 i bilen, vart litt av eit skue ;) Ilag med havregryn og mjelk, har eg rett og slett ikkje sett så mange mennesker i området... Ei heil buss last med folk på veg opp Dyrhaugsryggen for å ikkje snakke om Fanaråken :) Men det fine er at det faktisk var eit utruleg flott skue... :) Oftast er ein mutters åleine i fjellheimen.....

Start ved bom på  Netosætre
Start ved bom på Netosætre
Frå Vestre Hestbreapiggen, om ikkje så ekstremt alpint! Så utruleg eit flott fjellområde allikavel :)
Åhhhh.... pleier å ha tolmodigheit ;) men denne gang greidde eg tydlegvis ikkje skjule min irritasjon av bagatell messige kladder.....:) :)
Ein hærleg dag blant flotte 2000 m topper :)
Matpause :) før rygg til Vestraste Hestbreapiggen
Frå Vesle Hestbreapiggen
På veg mot 2131 m og Store Hesbreapiggen var det berre å innsjå at "ingen skam å snu"
Fantastisk lykkerus ved atter å oppleve natur og supert ver, blandt "tindar og toppar" :)
Frå frukost pause på Turtagrø og heimveg til Jølst, var det stopp i trafikken... ein søt liten revekar hadde god tid :)
Frå frukost pause på Turtagrø og heimveg til Jølst, vart det stopp i trafikken... ein søt liten revekar hadde god tid :)