Gravolskampen alle fem (02.05.2014)

Written by bergtatt (Kim Dahlen) GSM

Ascents Gravolskampen (1,281m) 02.05.2014
Oledalsbrynane (1,263m) 02.05.2014

Fjellskitur med hele familien i nydelig vær. Vi parkerte langs Rv51 ved Båtskardstølane og gikk rett opp lia mot toppen. Litt småkupert innover, men bare moro for store og små. Kjempefint skiføre og flott utsikt på hele turen. Vi gikk oppom Oledalsbrynane på vei tilbake. En fin topp det også med Bitihorn rett i mot. Ola fikk erfare at det var lurt og ikke miste skia på den harde snøen. Det endte med en ekstra tur ned bakken, men han var bare glad for å kunne si at han hadde gått lenger enn oss på tur.

Alt i alt en veldig fin fjellskitur for en småbarnsfamilie med pulk. Etter turen ble det pizza i solveggen på Peppes på Beitostølen.

Flott dag i fjellet.
Eirik koste seg på tur.
Glade brødre på tur.
Gravolskampens høyeste punkt.
Lunsjpause i lyngen.
På toppen av Oledalsbrynane. Oskar hadde sovnet i pulken.

Super bruk

Written by mortenh 05.05.2014 22:33

av en flott vårdag for sprek barnefamilie. Så ut som dere hadde det helt topp!