Ettermiddagstur på Olahansfjellet 1215 moh (12.03.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point P - Myklebustdalen (425m)
Endpoint P - Myklebustdalen (425m)
Ascents Olahans-fjellet (1,162m) 12.03.2014
Olahansfjellet (1,216m) 12.03.2014

No merkast det at dagane er lysare og lengre! Ein kan legge inn ein god fjelltur uten bruk av lykt.. Brit Siv sende melding på at ho skulle ta ein skredobservasjon på Olahansfjellet.. blir du med etter jobb? ikkje tungbedt... Gode meldinger utover ettermiddagen, ikkje vind!! Brit Siv hadde med ein venn av seg frå Førde.. Artig sammentreff, For eit år sidan, skulle eg på frilufstsfestival møte og var komt til Svidal.. der såg eg eit utruleg flott syn på Jølstravatnet.. Det viste seg å være Ole som var ute å benytta historisk øyeblikk med Kite på eit jamt islagt Jølstravatn. Etter Ole å bedømme, sjeldent bra med vindføring.. pga fjella og kastevindar.. fekk teke nokre flotte bilder, til å bidra å markedsføre eit flott Jølster under friluftsfestival :)

Ole testar Kite forholda  på Jølstravatnet!
Ole testar Kite forholda på Jølstravatnet!

Komt eit lite snøfall, så her var det berre å komme seg avgårde på Olahansfjellet.. vi trudde kanskje fleire var på tur.. men vi hadde fjellet og nysnøen for oss sølve:) Det fine med Dvergsdalen og fjella her er att ein kjem så høgt opp, når det er snøfattig ellers og ein slepp å bere skia så langt. Godt utnytta ettermiddag, fantastisk flott solnedgang på toppen. Nede til bil kl 19.00 og enda ikkje heilt mørkt!

Brit Siv og Ole Vi bar skia ca 200 m frå Parkering Dvergsdalen i Jølster
Brit Siv og Ole i fin driv oppover :)
Salsegga og mot Grovabreen i bakgrunn!!
Tid til å nyte fjell roen, ein prat og god latter må til på tur :) Belønning på toppen var ein nydeleg solnedgang :)
Belønning på toppen var ein nydeleg solnedgang :)