Midtstrandnuten (06.08.2023)

Written by graham (Jørgen) GSM

Ascents Midtstrandnuten (790m) 06.08.2023 19:29
Visits of other PBEs Gyvatn parkering (578m) 06.08.2023 18:24

Jeg hadde kjørt om morgenen fra Knaben og vært oppom Ørnemyrfjellet og Skåræ og så satt jeg klokken 17 på Ljosland Fjellstue med to varme vårruller og var egentlig ferdig med dagens turer. Så begynte jeg å fundere på det faktum at det blir en del regn i Agder i morgen og på tirsdag, i kjølvannet av uværet Hans som skal treffe østlandet. Da virket det brått veldig fornuftig å kjøre en ekstra time og avslutte kvelden med en strandpromenade ispedd bakkebusking opp til Midtstrandnuten. Fin utsikt, men det blir nok ikke så mange turer hit...

Ny følger

Written by gjermundjohansen 07.08.2023 22:54

Gøy å følge deg videre de neste dagene og ukene. Selv endte jeg med å reise rett hjem søndag, uten noen småtopper på veien, på grunn av en relativt stor blemme på foten. Hyggelig og artig å møte deg ved parkeringa på Knaben - gøy at vi tok samme tur samme dag, uten å vite om hverandre. Lykke til videre med kommunetoppsamlingen!

Sv: Ny følger

Written by graham 08.08.2023 22:48

Hei og takk det samme! Det er alltid kjekt å slå av en prat med andre vandrere og spesielt når man er ute i samme ærend. Det er lite som ødelegger turglede mer enn gnagsår og blemmer... Du får ha lykke til med samlingen selv og god sommer!