Stortind/Ullstind og Svarthamartinden (24.07.2023)

Written by guen0062 (Brian Guennigsman) GSM

Ascents Svarthamartinden (891m) 24.07.2023
Sørvestre Ullstinden (1,078m) 24.07.2023
Visits of other PBEs Snarbyeidet P-Plass (127m) 24.07.2023

Ny dag, ny tur. I dag var kroppen litt sliten men turen måtte jeg så jeg valgte en ti på topp jeg manglet. Samtidig tenkte jeg at jeg kunne ta svarthamartinden (mangler på min prosjekt). Veien opp var tungt i dag og heldigvis var to eldre mennesker foran meg en liten push for å komme meg opp fort. Jeg klarte å gå forbi de to etter noen km (de hadde en liten forsprang) og etterpå var det bare å ikke stoppe opp den lange bakken til toppen. På toppen var det vindstille med mange grønne insekter så pausen var kort. Nedover gikk jeg frem og tilbake mellom å ikke ta den ekstra toppen og å bare gjøre det og heldigvis valgte jeg å fortsette. Det tok ikke langt tid å komme meg opp selv om det var slitsomt. Her borte var det fabelaktig utsikt og jeg gikk langs ryggen en stund før nedstigning. Her var det brutalt for knærne men til slutt var jeg nede og klar til å kjøre hjem for å få i meg litt sen middag.