Mosaberget og Hedlefjedlet (27.02.2023)

Geschrieben von olgamariet (Olga Marie Torsvik) GSM

Karte
Besteigungen Hellefjell (432m) 27.02.2023
Mosaberget (452m) 27.02.2023

Fantastisk vinterferievær! Og kordan er det muuulig å legge vinterferien til lønnskjøring... Hjertesukk frå ein avdelingsleiar som då ikkje har vinterferie.

MEN fint ver er fint etter jobb og det. Etter halvannen time øvetid fekk eg endelig kjørt heimøve, og teamed opp med maen og bikkjene.
Me kjørte opp til Nordland, parkerte ved hovedvegen, og gjekk opp mot garden og videre opp traktorvegen. Me fekk då med oss ein nyyydelig solnedgang frå Hedlefjedlet og Mosaberget - LYKKE!

Fin tur å gå når det blir tidlig mørkt, siden det er traktorveg nesten til topps. Ville gjerne besøkt nåken andre topper i området og, men i tussmørket så er det greit for halvgamle husmødre å passe både ankler og lårhalser - oppe i høyden var det nemlig klunk is og tjukk tele.

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.