Balestrand opp 2022! For ein dag..:) (20.08.2022)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Kviknes Hotel (1m)
Endpoint Kviknes Hotell (1m)
Characteristic Jogging
Ascents Raudmelen (978m) 20.08.2022
Etter det aller siste løpet i historia på Skåla forrige lørdag. Passa det fint å kombinere med eit neste løp i Balestrand ilag med 60 års feiring av søster som bur like ved Kviknes Hotel. Nydelig å køyre over Gaularfjellet om morgonen. Irrgrønt, solglimt, lite trafikk. Vakkert også å komme over fjellet å nyte Sognefjorden. For så vidare rett til løps stemning ved startutgangspunktet og eventyret Kviknes Hotel. Eit nydelig utgangspunkt for løpet Balestrand opp! Løpet var også denne gang eit uttaksløp for VM.

Motbakkeutvalget i NFIF (Norges friidrettsforbund) har bestemt at Balestrand Opp 2022 skal vere eitt av to løp for uttak til VM i Thailand 3.-6. november 2022 med informasjon om dato/løpa/lengde/osb. Det andre løpet for uttak er Saksa Opp 10.september.

Så nydelig og for eit eventyr er Kviknes Hotel. For eit start utgangspunkt!
Den eine deltakeren bar litt meir i vekt i sekken! Tok den fine returen etter løpet tilbake til Kviknes Hotel. :)
Anna Margrete Traave er berre legendarisk! :)
Tja...Jau, er delvis nøgd etter mitt løp! Men, skulle nok virkelig ha ønska å hatt litt meir løpstrening til dette løpet i forkant! For her er løypa fin til løp!
Anna & Nancy i fin driv!
Eit flott løp!
Fint med svømmetur i Sognefjorden ved Kviknes Hotel etter løpet! Nancy ser ut til å storkose seg :)
Fin ro og tide sjekk før premieutdeling!
Gutta krutt! 1 Johan Bugge 38.00.6, 2 Torbjørn Ludvigsen 38.19.1 & 3 Øyvind H. Sundby 38.53.2 Løps rekorder for herrer og damer.
Fornøgd med mi plassering i tid etter 4 år ute av løp og med Skåla i beina etter forrige lørdag.

Trivelig treff ilag! Super stemning i eit mindre lag etter Skåla.

Gratulerer med 1.plass!

Written by LivogKristen 22.08.2022 15:17

Gratulerer så mye! Imponerende! Raudmelen er mitt fjell. Da jeg bodde i Balestrand, var jeg der flere ganger i uken vår, sommer og høst. Nå er det vår sønn og familien som går opp dit. Jeg pleide som oftest å gå opp fra der vi bodde, nedenfor Skåsheim gård. Gikk til Kallbakk, inn dalen og opp til Raudmelen derfra. Så opp Nonskar, ned til Fagravatn og ned igjen Bruhjellstølen. Fin løype. Var også oppom Munkeggji av og til på turene. Det er mange fine fjell i Balestrand, så ta turen tilbake og gå noen av dem, om du ikke har gjort det allerede. Uansett, grattis med flott løp!

Sv: Gratulerer med 1.plass!

Written by Eikås 22.08.2022 21:49

Tusen takk! :) Kjekt å høyre dine opplevelser ifrå eit nydelig område. Eg var inne på kartet og såg på alle navna du fortalte om. Nye fine detaljer eg ikkje kjenner til. Takk for dine beskrivelser :) Mitt inntrykk er virkelig eit nydelig område og ei naturperle. Eg har vore på fjella rundt og blir alltid like betatt av stemninga og klimaet i dette området ved Sognefjorden. Nokre seinhauster ifrå Jølster med melisdryss på toppane, over Gaularfjellet til Balestrand og Sognefjorden står høgt på naturopplevelser. Kanskje vi treffast neste gang i fjella der, med våre ulike familierelasjoner i området. Det hadde vore veldig kjekt :)