Bukkenipa og Fagerslettnipa (23.07.2022)

Written by reikri (Reidun Kristiansen) GSM

Ascents Fagerslettnipa (919m) 23.07.2022
Visits of other PBEs Bukkenipa (831m) 23.07.2022

Etter gårsdagens langtur, var det på tide med ein tur med litt færre høgdemeter.
Starta frå Markeset og fulgte merka rute mot Hovlandsstølen. Traff på ein dame som slo graset i stien ved Hovlandsstølen. Vi spurte kor stien gjekk mot Bukkenipa. Ho meinte det var opp i bakken, men verka litt usikker. Vi fann ein sti men gjekk oss fort ut av den opp i bakken (mest truleg på grunn av at det var myr) og fann ut at stien gjekk på andre sida av bekken og passerte då bekken og fann ein god sti oppover bakkane. Denne stien var merka opp til Bukkenipa. Gjekk vidare mot Fagerslettnipa og den flotte varden, som var plassert feil i forhold til høgste punktet.
Etter å ha funne høgste punktet, som var markert med nokre få steinar, rette vi nasen rett mot stien ned mot Hovlandsstølen vidare til Markeset og bilen, som stod parkert der.
Til turen bør ein ha sko som tåler litt vatn.

Hovlandsstølen. Opp til høgre
Bukkenipa med utsikt mot nordvest
Vadheim sett frå Bukkenipa
Ein slags versjon av Trolltunga... eller ikkje. Stilig var den i alle fall.
Utsikt frå Fagerslettnipa
vestlegaste toppen av Fagerslettnipa hadde den finaste varden. Utan tvil... sjølv om det ikkje var høgste punktet
Høgste punktet av Fagerslettnipa var markert med nokre få steinar.