Runde (19.07.2022)

Sandshornet (245m) 19.07.2022
Visits of other PBEs Goksøyr parkering (7m) 19.07.2022
Runde Fyr (10m) 19.07.2022

Familietur til Runde. Tilbringer ferien i Fosnavåg sammen med mine to søstre og familier. Til sammen 10 stk og avtalen var at vi måtte til Runde for å sjå om vi fann fuglar i Fuglefjellet. Bratt opp asfaltert sti før det flatar ut og over på meir tilrettelagt sti. Litt bratt opp for enkelte av turfølget. Men alle kom seg opp til utkikkspunktet mot fuglefjellet. Eg hadde ein liten avstikkar mot Sandshornet før vi skulle på Rundabranden. Ein liten pitstop på Rundabranden før nokre av turfølget skilte lag. Eg og 3 andre tok ruta ned til fyret, medan dei andre tok returen ned til parkeringsplassen. Dagen etter kunne ein lokal dame fortelle om at Lundefuglen er ute fram til ca kl 20 på kvelden og det er då ein kan få "nærkontakt" med desse fuglane.
Ellers ein fin tur der vi såg ein haug med måsar, ein Storjo og eit par ørnar, noko som var stort for både 4åringen og dei eldste.
på veg opp skjønte eg at eg hadde glømt det beste kameraet mitt, så det vart ingen flotte foto av fuglane på avstand.

mange turmål på turen
Storjo
Ørna
opp til kanten
Sandshornet
Høgt og bratt ned frå Sandshornet
Turfølget vårt ventar
Runde fyr og bakken vi må oppatt