Rogleheia og nabotopper (12.11.2012)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Ascents Botnaknuten (543m) 12.11.2012
Rogleheia (637m) 12.11.2012
Slettheia (499m) 12.11.2012

Tok av E39 ved Bilstad og parkerte ved en gard på Byrkjemo og gjekk så tilbake et stykke til Bjuland der eg gjekk oppover på en traktorveg gjennom beiteområde opp til en skog der eg kom inn på en rødmerka sti videre oppover vestryggen av Rogleheia. Denne stien gjekk gradvis meir over i sørsida så eg forlot den for å koma meg opp på ryggen igjen. Var først på det vestlige toppunktet 616 før eg gjekk austover til toppen. Der var det fire omtrent like høge topper. Ifølge ØK 1:2000 er det høgaste punktet 637 moh ca 150 m nordvest for trigpunktet 636. At denne NV-toppen er høgast stemte også overens med barometer og augemålet mitt. Gjekk så videre austover forbi nordsida av Kjørmotjørnane til Slettheia. Herfra fulgte eg ryggen nordvestover og gjekk i skråninga mellom Indra Askeskortjørna og Furbakktjørna opp søraustryggen til Botnaknuten. Gjekk så ned igjen på vestsida av Indra Askeskortjørna og da var det så mørkt at lykta måtte på. Kom så inn på en god men fuktig sti vestover forbi Askeskor. Her delte stien seg og eg gjekk nordover og fulgte så vegen forbi Botnaåni tilbake til Byrkjemo. Dette var en 7,5 t rundtur i flott ver, men det skya noko til om kvelden.