Nehatten (04.06.2022)

Ascents Sørvest for Vesle Nehatten (1,126m) 04.06.2022 09:31
Vesle Nehatten (1,222m) 04.06.2022 10:47
Store Nehatten (1,316m) 04.06.2022 11:30

Endelig var været bra og jeg hadde fri. Da måtte det bare bli toppjakt tur igjen. GO var ikke helt fornøyd med det, men hun hadde også noen planer, så da gikk det greit.
I går kveld kjørte jeg opp til Gråsjøen, slik at jeg hadde et bra utgangspunkt for dagens tur. Jeg satset på sykkelen, da jeg så på kartet at innmarsjen var ganske flatt og med sti.

Her tok det av en kjerrevei inn mot et par hytter. Deretter var det fin sti gjennom skogen
Ute av skogen ble det veldig fint å sykle
Her tok det av en sti opp lia i retning toppen. Det ble å dytte sykkelen opp det bratteste partiet
Bra med snø på toppene i Rondane enda
Liten markering på toppen av Vesle Nehatten. Sykling på slikt underlag er nok ikke for alle....
Fra toppen av Vesle Nehatten og over mot Store Nehatten. Det så greit ut å sykle dit, så da bar det av gårde
Etter en fin tur opp var jeg på toppen av også Store Nehatten
Når jeg først var her svingte jeg bortom denne lille toppen på returen
Her var det nytt liv på gang