Aurland/Hol i strålande ver! & trivelig! (21.04.2022)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Bolhovdskarvet (1,699m) 21.04.2022
Kongshellernuten (1,598m) 21.04.2022
Langvasseggi (1,670m) 21.04.2022
Nosafjellet (1,603m) 21.04.2022
Urevassnutane (1,770m) 21.04.2022
Vampen (1,576m) 21.04.2022

Mot ei helg og dager med mange jern i ilden og strålande fint ver. For vidare tur lørdagsmorgen til Bergen, for bursdagsfeiringer i familien. Lenge sidan tur ilag med Johan. Ein saknar turvennskapet og turopplevelsane med dei gode gamle turvennane. Dette vart virkelig ein kjempetur ilag etter gammalt :) Desse toppane var også interesse for Johan etter 1500 m > 100 pf og for min del Sogn & Fjordane liste og i vårt nye Vestland fylke. Som ikkje er ei liste endå..!! Takk for strålande tur Johan og kjekt at du fekk den fine runda di neste dag i godveret. Der eg laut melde pass, av noko så trivielt som gnagsår. Det vart stopp tvert på sporten i Sogndal på heimveg. Det vart nytt kjøp av nye fjellskisko av merket crispi. Satser på at dei held hælen fri ifrå gnagsår på nye mils turar!

Eit nytt "rikt" storfylke Vestland av mangt! Er gode gamle Sogn og Fjordane & Hordaland fylke.
Tid til å koke kaffe medan eg venta på turfølget :)
Turfølget mitt kan vise til godt brukte feller! Det kan ein like :) Det skal være sagt at mine er nye og anbefalt av turfølget. :)
Startutgangspunktet
Vidder så langt ein kan skue! Nydelige forhold på fjellski!
Mot Kongshelleren turisthytte og Kongshellernuten 1598
Eit fint knippe turdamer i eit fint fellesskap! Kjempe trivelig å ta matpause og god prat i solveggen. Forøvrig gjekk damene på ski med klister! Noko som eg greidde å ta i til besvær...:)
 Vemodig lesing! Gjekk og tenkte undervegs, at det var forbausande lite dyreliv å sjå til. Kun nokre få ryper, harespor og revespor. Tenkte på rein under heile turen, kvar er det spor etter dei!
Vår i emning også her...
Ingen andre å sjå! Berre nokre gamle skispor og skuterspor ganske så mange plasser var det å krysse. Nesten som eg lurte på om nokon var på skutertur til toppane i runda vår!
Vårsola har smelta topp punkta!
Alltid stas med nye fjelltopper å bestige! :)
I mål ved Steinbergdalshytta. :)
Antydning til gnagsår igjen av ein etterkvart aldrande skisko som gjorde til at neste dags tur ilag med Johan måtte gi tapt. Hadde vore kjekt å få med Såtehjellane 1626 og Flakvassnutane 1750 i Hordaland/Vestland fylke.