Storebøra, Tunheimshornet, Naustdalskammen og Uppnosi (03.07.2021)

Written by Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Fjellvegen p-plass (397m) 03.07.2021 12:01
Uppnosi parkeringslomme (895m) 03.07.2021 22:47

Fire turar

Storebøra og Tunheimshornet i Vanylven, Naustdalskammen i Eid/Stad og Uppnosi i Sjåk

Storebøra og Litlebøra

Dagens første tur gjekk til Storebøra i Vanylven. Vi køyrde opp den smale og bratte Fjellvegen, og parkerte på parkeringsplassen i enden.
Derifrå gjekk vi på godt råk opp til toppen av Storebøra. Fantastisk utsikt.
Ned gjekk vi om Litlebøra.

Frå Fjellvegen p-plass mot Fiskå og Tunheimshornet
Godt råk oppover mot Storebøra
På Storebøra
Børevatnet frå Storebøra
Sørover frå Storebøra. Kvamfjellet høgaste topp midt i bilde, Hornelen litt til venstre for Kvamfjellet
Mot Litlebøra frå Storebøra
På veg til Litlebøra
På Litlebøra
Børevatnet frå Litlebøra
Tunheimshornet frå Litlebøra

Tunheimshornet

Før dagens andre tur hadde Kristine undersøkt litt, og funne ut at Tunheimshornet såg ut som ein flott tur. Det var det! Fint råk, som gjekk bratt opp til toppen.
Oppe på toppen var det flott utsikt, og ein veldig fin gapahuk, samt benker oppe på toppen.

Naustdalskammen

Den tredje turen for dagen gjekk til Naustdalskammen, litt vest for Nordfjordeid. Vi følgde turskildring frå ut.no. Det var ein flott tur, men fin utsikt. Spesielt ved Dagsturhytta var det fint.

På Naustdalskammen

Uppnosi

Til dagens siste topp gjekk vi i vegen litt før elleve, og håpa på flott ljos på toppen. Det fekk vi! Det var flott ljos heile vegen opp. Råket var også veldig bra. Fint å sitte å ete ein muffins å sjå på himmelen på toppen rundt midnatt.
Etter turen vart det overnatting i bilen i lia på veg ned mot Sjåk.

Mot Uppnosi
Uppnosi
Kristine ved varden på Uppnosi

Misslykka tur dagen derpå

Etter å ha overnatta mellom parkeringa til Uppnosi og Bråtågrendi, vakna vi opp til brukbart vêr. Vi køyrde så til Bruvoll i Sjåk, og etter ein kort rast ved butikken der køyrde vi austover baksida. Vi køyrde så den bra grusvegen opp til Aursjøen. Der parkerte vi om lag halvvegs til vegenden, og gjekk i vegen mot Skamsarkampen. På denne turen snudde vi tidleg; torevêret som var spådd slo inn. Så vi droppa turen, og drog heim til Gåsbu, med ein liten stopp på Otta.