Skagsvola og Sæteråsen i Trysil (04.06.2021)

Written by Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Ascents Sæteråsen (652m) 04.06.2021 18:46
Skagsvola (932m) 04.06.2021 20:49
Skagsvola nord (922m) 04.06.2021 21:12
På "toppen" av Sæteråsen
Utsikt mot Trysilfjellet frå motorbana ved Trysil flyplass

Ny helgetur oppover Østerdalen, denne helga var Elgåhogna ved Femunden det store målet. På veg oppover på fredag vart det to turstopp i Trysil.

Den første turen var ein kort tur på grusveg, til den vesle toppen Sæteråsen ved Trysil flyplass og motorbane. Vi parkerte i krysset rett etter hovedvegen da vegen vidare inn var stengd med bom. Turen vart på 3,7 km, 110 hm og 44 minuttar.

Neste tur gjekk til Skagsvola. Turen vart prega av at streiken til Kristine vart avlyst, og at ho derfor måtte planleggje ein del undervisning til måndag på teams og telefon. Men ein skikkeleg flott tur var det.

Etter turen køyrde vi vidare mot Femunden, og fann ein fin plass til overnatting mellom Engerdalssetra og Drevsjø.

Godt råk på turen over Skagsvola