Toppraid i søre Strand #3 (12.12.2020)

Written by Kaare_70 GSM

Ascents Høgås (151m) 12.12.2020
Levikåsen (150m) 12.12.2020
Varen (413m) 12.12.2020
Viddasfjellet (428m) 12.12.2020

Flott desembertur frå toppen av Leviksbakken til 4 toppar på pf≥50m lista for Strand, snaue 3 timar ute. Først bratt opp stien mot Sokkaknuten før eg tok av nordvestover, så bratt ned og opp mot Varen frå sørvest. 1 time til topps og som venta framifrå utsikt til alle kantar. Vidare til Viddasfjellet på 15 min før retur same veg.

I oppstigninga mot Sokkaknuten med utsikt mot Ereviksvatnet og Høgsfjorden med Ådnøy
Mot Varen og Viddasfjellet
Frå urda i oppgangen mot Viddasfjellet med tilbakeblikk i retning Sokkaknuten
På Varen med flott utsikt mot Lerangsvatnet, Lerangsvågen og Høgsfjorden
Mot varden på Viddasfjellet og Lysefjorden
Frå Viddasfjellet med utsikt nordvestover. Me ser bl.a. Gåsavatnet og litt av Tjødnalitjødna, dessutan Eldridåsen, Gitlandsåsen og Hesten heilt til høgre
På Viddasfjellet med utsikt mot Lysefjordbrua og Forsand med Bergefjellet og Uburen, dessutan Sokkaknuten til høgre for varden
Flott kjuke ved urda nederst i oppgangen mot Varen

Stakk så oppom Levikåsen (1 time frå Viddasfjellet) før eg tok med meg Høgås på den andre sida av vegen (30 min. frå Levikåsen). Her gjekk eg på ein hjortejeger som låg på post på toppen, så det vart ikkje tid til å ta bilde. God bruk for GPS for å finna toppen her pga. det flate platået. Det vart mykje opp og ned på denne turen, snaut 750hm til saman.

På Levikåsen med utsikt mot Oanes
Tilbake ved bilen ved fine Sisselstova, med Varen og Levikåsen i bakgrunnen
På topplatået på Høgås, der sjølve toppen ligg bak kraftlinja