Vindmølleturen i bakgården til Bruheims rike & stille! (02.07.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Indrehus (14m)
Endpoint Indrehus (20m)
Ascents Ramsskredfjellet (793m) 02.07.2020
Aust for Ramsskredfjellet (780m) 02.07.2020
Røysafjellet (726m) 02.07.2020

Kanskje kjeme det ei tid!!
Etter turen min i Bruheims rike ikkje så langt unna i 2019 Kunne eg alt då skue dei vanvittige skjerdingane av autobaneveger i det tilsynelatande fattige og karrige landskapet som byggherren/investoren kaller det så fint! Veger til fysisk aktivitet og rekreasjon for lokalbefolkninga står det også å lese i prosjekt beskrivelsane! Eg har stor sans for det Jan Magnus Bruheim kjente og følte på i naturen når han dikta & levde den stunda i dette unike riket! Kva har vi snart igjen av natur og villmarksområde under denne vanvittige frammarsjen av inngrep som pågår no og i vidare framtid!!? Når ein av verdens rikaste menn ifrå millionbyer. Kjem til Sunnfjord med familien for å oppleve stille og fred! Der eg selfølgelig kjenner meg veldig priviligert til å kunne guide ein enkel fjelltur i vestnorsk natur med skodde og regn! Det er eigentlig ikkje så mykje å sjå...Men det er suksess! Fordi det handler om urørt natur, stilla og den freden i sinnet og hjertet. Vi har misforstått anerkjennelsen og det kunstige egoet for å være i balanse med naturen og andre mennesker! Vi kan forvalte naturen med mindre forbruk og levestander! Eg trur vi finn ei større lykke ved å være nøysom i tanker, sjølvforsynt og det i dei daglige gjeremål!

Straumlinjene vart brått som miniatyrer i bildet! Ved Magnhildskaret- Flora/Bremanger
Eit unikt naturområde på mange vis! Der utbyggerane meiner det ikkje finnast mangfald!

For eit vakkert og vilt naturområde! Mot Ramsskredfjellet 793 moh/Bremanger
Ei anna tid...
Eit fantastisk legdesystem i fjella som krever tolmod og tid å bevege seg gjennom!
Ein del snø ligg endå att mellom legder og renner!
Eg kjenner ein stor fascinasjon til den heilt spesielle, nydelige og unike naturen i dette området!
Den markante Hornelen 860 moh er å skue der bakerst i bildet! Som også er tenkt inngrep med bolta klatreruter/Via ferrata for å tilfredstille menneskets kjedsomheit for å oppleve nye ekstreme opplevelser og ikkje minst kapital
Den påbegynte vindmølleparken "Guleslettene" er eit av dei nye syna som møter deg ifrå Ramsskredfjellet 793 moh /Bremanger
Det unike legdesystemet som finnast akkurat i dette området!
Ein benk og nokre få kasser og planker sto på toppen i "intet" Ramsskredfjellet 793/Bremanger med utsikt til vindmøller! Noko paradoksalt & til undring! Ser rett og slett ingen meining i dette.
Røysafjellet 726 moh/Bremanger

Kanskje kjeme det ei tid!!

Vakkert og så trist

Written by Esone 03.07.2020 16:49

Takk for at du set tankar og ord på. Har køyrt forbi, tenkt, åååå dit skal eg gå tur. Soooo vakre fjell :). Og så dette - der. Korleis eer det mogeleg. Trur eg hadde grene, om eg hadde sett meg på den benken, og sett. For Bremanger er det kanskje for seint. Elles må vi gjere alt i vår makt for å stoppe liknande planar. Del gjerne Peakbook-innlegget ditt utanfor. Eg støttar «Motvind» med fleire.

Sv: Vakkert og så trist

Written by Eikås 06.07.2020 19:36

Takk for det Einar :) Det er ikkje tvil om at det kjennast sårt i hjertet og i tanker det ein har sett og det ein ser i desse områda no og i seinare tid! Ein tenker at ein ikkje skal være rødstrømpe og hive seg på alle miljø "moter" berre for å følge trenden! Eg har også sans for utvikling og teknologi! Men, fasiten her er enkel! Så lenge mennesket kan tene penger på ting! Så er det iallefall ikkje naturen som vi forvalter den største primærfaktoren/vinnaren i regnestykket! Det er eit tapt, vakkert og spesielt naturlandskap som ikkje går å støtte ubygging i. Men, ei mager trøst er at du kan glede deg til å sjå fjellområdet! For endå finnast det det nokre bittesmå skjulte og fredfulle perler i dette riket! :) Så får vi stå på og kjempe for naturen vår :)

• +

Sv: Sv: Vakkert og så trist

Written by Esone 07.07.2020 17:50

NATURRAN av Norsk natur.

Written by opps 03.07.2020 12:22

Trist å se at vår verdifulle natur ødelegges av landbasert vindindustri.

Er ikke noe bedre dette heller....

Sv: NATURRAN av Norsk natur.

Written by Eikås 06.07.2020 19:09

Nei og nei! Er det mulig! Har ikkje sett dette Oddveig! Korleis kan enkelte få lov til å gjere som dei vil uansett i dette landet!!??

Farvel Norge

Written by boven 02.07.2020 22:28

Ja det er ubegripeleg og trist Janne!

Sv: Farvel Norge

Written by Eikås 06.07.2020 18:43

Ja, Ove! Så einig, akkurat dette kjennast så ubegripelig trist! Vindmøllene kan du kanskje plukke ned ein dag!!! Etter at dei har teke livet av fugler, forgifta drikkevatnet og øydelagt med støyen, friluftstradisjoner, det du kan kalle villmarksområder, fauna. I tillegg gjelder også dei vanvittige skjerdingane i eit vegbanenett som er betre enn E-39/E-6 i akkurat dette området som er av dei heilt spesielt geologisk fjellområda i verdens sammenheng! Det går ikkje å pynte igjen dette! Eit fjell landskap ifrå devontida! Akkurat denne "framdrifta" her står ikkje i stil med noko som helst av fornuft! Det verste av alt...Vi har ingenting vi skulle ha sagt! Vi eig ikkje råderetten eingong! https://snl.no/milj%c3%b8kriminalitet