Ved Kvannebakkbu & Jostedalsbreen/Jølster- Den beste terapi! (03.08.2019)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Befring/Jølster (605m)
Ascents Snoadvarden (1,520m) 03.08.2019
Visits of other PBEs Kvannebakkbu (1,510m) 03.08.2019

Etter eit ekstremt døgn med jordras og store nedbørsmengder i nedre del av Jølster. Skal det noko til å fordøye omfanget fordi alt skjedde så raskt, veldig lokalt og så isolert! Bilder og media seier litt, men den heilt lokale innsatsen og fortvilelsen i eit så isolert katasrtofeområde skal noko til å forstå. Min største terapi vart Kvannebakkbu. Det etter innsats som helsearbeider på jobb, som medmenneske, nabo og frivillig desse døgna. I ettertid noko som kjennast nesten uvirkelig. Ein får nokre påminnelser om kva som kanskje er dei viktigaste prioriteringar i livet...Kanskje vi mennesker trenger nokre vekkelser i jaget etter annerkjennelse i eit stadig tøffere liv! Sjølv om eg tviler på at det nytter. Min første tanke er å komme seg opp til eit fredleg område, der ein kan bearbeide alt. Jammen vart taket på nødbua oppe ved breen ferdig beisa og den hadde fått fred ifrå dei heftige naturkreftene :)

Morgenstart på Eikås med skadeomfang og forikringsarbeid!
Nydelig ro å komme tilbake til breen/Jostedalsbreen
Kveldsro og til ettertanke dei siste døgna...
Fleire på tur og som nyt denne perla :)
Hjertet ved Snoavarden/Jostedalsbreen/Jølster
Taket på nødbua får ei etterlengta pleie!
Fint no å studere brespekkane i dette brefallet.
Nødbua Kvannebakkbu. Eit flott tiltak ifrå nokre lokale folk ifrå Jølster
Snoavarden fortener hjertet sitt
Siste kvelds sol ifrå breen
Tid til refleksjon og berre nyte stilla her oppe!

Du nyter livet, Janne :)

Written by Fjellsamleren 06.08.2019 11:55

Det er så utrolig flott å se og lese fra noen som setter så høy pris på naturen og de opplevelsene man får av turene! Fortsett med dette! :)

Sv: Du nyter livet, Janne :)

Written by Eikås 07.08.2019 00:03

Takk for det Endre :) Naturen har vore ei interesse og ein del av livet mitt ifrå eg var liten. Men, jammen har det vore nokre ekstra spesielle dager no og påminnelser som virker ekstra inn på livet på ulikt vis. Ein blir så liten og sårbar i sånne mektige naturomgivelser! No handler det soleklart om at naturen velger enkelt å følge sine naturlege "prosedyrer" Eg har eit eit favoritt ordtak som seier: Life isnt`t about waiting for the storm to pass. It`s about learning to dance in the rain. Kanskje meir enn nokon gong. Neste veke blir det nye fjell områder litt utanfor og så vidare fjell alper her heime i midtre del av noreg :) Er du i heimområda framover? Fortsatt god sommer til deg :)