Brånåhøe (26.06.2018)

Written by Garm (Gal Krokfot) GSM

Ascents Blåhøe (1,617m) 26.06.2018
Brånåhøe (1,337m) 26.06.2018

Etter litt kontroverser rundt plasseringa av topp-punktet på Brånåhøi tok lokale ildsjelar grep og reiste ein varde på det som inntil nokon med ein enda dyrare GPS finn det forgodt å finmåle litt, er erklært høgaste punkt. Til mi store forskrekking oppdaga eg at ildsjelane hadde gløymd toppstein på varden. Sånn kunne det ikkje være meinte eg og la i veg.

For å gjere ei kort historie stutt, toppsteinen vart reist og tilogmed heilo på toppen høyrdes meir munter ut i sangen etterpå.

Gratulerer

Written by waaktaar 29.07.2018 14:29

med bestigning av denne Jettfjellets majestet. Som seg hør og bør (toppens rang tatt i betraktning) kommer nok varden til å bli bygget på også i fremtiden. Jeg håper da det er greit at initiativtakeren mellombels fjerner toppsteinen (den skal selvsagt på plass igjen når varden er ferdigstilt).

Sv: Gratulerer

Written by Garm 29.07.2018 16:32

Takk takk! :)

Veit ikkje heilt om eg likar tanken på demontering av byggverket mitt.

Som eit kompromiss kan du ikkje heve varden og bygge på frå under?