Sølnkletten (10.07.2018)

Veslsølnkletten (1,454m) 10.07.2018 20:30
Kletthøa (1,162m) 10.07.2018 21:10
Veslsølnkletten, Store Sølnkletten og Spisskletten frå Kletthøa

Kristine og eg drog i frå Stange i halv ti-tida i retning Alvdal vestfjell. Vi køyrde inn bomvegen til Sølndalen, og parkerte på parkeringsplassen ved Follandsvangen. Vi bar inn store sekker med teltutstyr ein knapp kilometer til Vesle Follandstjønna. Der satt vi opp leiren, før vi gjekk i veg på turen. Målet var Store Sølnkletten. Vi følgde det gode råket mot Breisjøseter, og godt råk vidare opp til Spisskletten og til Store. På veg ned at fann vi ut at vi ville oppom Vesle Sølnkletten, så eg og fekk ein ny topp. Det vart ein tung motbakke, men vel verd det. Ettersom vi kom seint i gang med å gå, var vi ikkje tilbake at ved teltet før i halv ti-tida. Då hadde sola diverre akkurat forsvunne frå teltplassen, men det vart eit lite bad likevel. Det var godt å forfriskande. Ein veldig flott tur.

Teltplassen ved Vesle Follandstjønna
På Store Sølnkletten
Utsikt mot Rondane
På veg ned at frå Store Sølnkletten
Veslsølnkletten frå råket ned frå Spisskletten