Miniekspedisjon i havgapet/Flora (18.08.2018)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Botnastranda/Brandsøya (2m)
Endpoint Botnastranda/Brandsøya (2m)
Characteristic Kayaking
Ascents Guleskarnipa (576m) 18.08.2018
Sagaholten (484m) 18.08.2018
Storehornet (530m) 18.08.2018
Store Terøya (119m) 18.08.2018

Det er alltid kjekt å kunne kombinere fjellturane med kajakk der det er mulig! Veret var meldt bra, men det var meldt noko frisk vind opp mot liten norda kuling ute ved kysten. Sidan eg har vakse opp ved storhavet så veit eg kva det inneheld, sjølv om det delvis ligg innaskjærs. Vinden skulle løye på ettermiddag! Men eg valgte likevel å ta med sovepose og ekstra utstyr i tilfelle eg måtte overnatte i området.
Det skal være sagt at eg fekk testa meg på tilbaketuren! Vinden hadde auka på litt istadenfor. Og sta som eg er, valgte eg å ta sjansen på å komme over! Ei lita stund lurte eg litt på kor det skulle gå...Det var ingen andre padlere eller båter i området akkurat då! Godt letta var eg når eg endelig nærma meg rolegare sjø, og utgangspunktet for turen var like ved.

03.06

Med start ifrå Botnastranda/Brandsøya mot første turmål over Botnafjorden til Store Terøya
Ifrå Store Terøya mot Flora by
Starta vidare ifrå Rastevika/Saga og følgde rørvegen/vanngata eit stykke oppover mot vatnet Sagavatnet 360 moh Drikkevasskjelda til Florø by
Ifrå Sagaholten 484 moh
Ifrå Sagaholten 484 moh mot Flora by
Ifrå Storehornet 530 moh ned mot Nordalsfjorden og Botnafjorden og startutgangspunkt Brandsøya
Ifrå Guleskarnipa 576 moh Nydelig solvarme, men knusktørt terreng etter alt godvert over lengre tid!
Ifrå Guleskarnipa 576 moh ned mot drikkevatnet til Flora. Mot siste topp på runda Storehornet 530 moh
Aldri sett så mykje strandnellik på ein stad
Vel tilbake og ein fantastisk fin rundtur som vil bli godt hugsa!