Sunndal: Kringlehøa (15.04.2018)  6

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Storlia (620m)
Endpoint Storlia (620m)
Ascents Kringlehøa (1,493m) 15.04.2018
Mot toppvarden på Kringlehøa.
Fantastisk dag på denne flotte toppen.
Mot Innerdalen

Møre og Romsdal pf 100 1082/1159
Søndag var heimreisedag for meg, så då passa det fint med ein litt kort og forholdsvis enkel tur. Laurdag hadde det vært folk på denne toppen, og Otto var toppmotivert for sin første skitur til Kringlehøa. Fulgte løypene innover til Tovatna. Her møtte vi ein kar som hadde overnatta på Slanglifjellet. Flott temperatur over vatnet og opp bakkane mot Kringlehøa. Vi hadde eigentleg tenkt oss opp sommarruta via søraustryggen. Men dei 4 som var på toppen dagen før oss hadde tatt ruta ned på nordsida. Dette ser på avstand hårete ut, men når ein nærmar seg ser ein annleis på det. Bratt kryssing opp mellom steinar og fjellknattar, før vi traverserte bort ei bratt side. Stunda på toppen var av det ekstraordinært flotte. Heilt vindstille og fantastisk temperatur. Vi var nr 5 og 6 i boka for 2018. Fylde på med mat og drikke, god fotoøkt, og returnerte til Storlia samme rute som opp. Ingen andre å sjå vest for Tovatna denne dagen.