Lomafjellet på ski frå Dalavegen (28.02.2018)

Written by Kaare_70 GSM

Ascents Lomafjellet (564m) 28.02.2018

Endå ein flott skitur i den kvitpynta Jørpelandsheia! Bar som sist skia opp Kjellbrekk og gjekk opp til Tinturvatnet. -12 grader ved bilen og frisk bris minst, gjorde sitt til at eg måtte holda meg i bevegelse. Tok oppom Lomafjellet og så inn Rovadalen. Her var det fint le, og i ei fin solhole tok eg ein god pause. Tok turen inn til Rovakilen i Svortingsvatnet og snudde der. Tilbake same veg, og over Tinturvatnet rauk det godt i vinden, som heldigvis var i ryggen. Ekstra vindbukse og dunjakke vart ubrukt, men var gode å ha som sikkerhet. 3 ½ flotte timar på tur!

PS: natta etter hadde målestasjonen ved Liarvatnet minimum i fylket med -18,4 grader, det er sjeldan på våre trakter!

Mot Tømmervatnet
Mot Tinturvatnet med Kjeatofjellet dominerande
Frå Lomafjellet mot Tømmervatnet og bl.a. Tunglandsfjellet
Frå Lomafjellet mot Moslivatnet og -tjødnane, og med Raudetjødna nede til høgre
Flott og live ved tjødna i Rovadalen
Ved Rovakilen i Svortingsvatnet, innerst i Rovadalen, mot bl.a. Naganibba og Godlifjellet