Skaget (26.01.2018)

Written by mortenh (Morten Helgesen) GSM+

Ascents Skaget (1,685m) 26.01.2018 13:41
Visits of other PBEs Selstølshøgda vinterparkering (965m) 26.01.2018 11:07

Fin rolig tur til Skaget på fjellski og kortfell. Scooterspor første 2km og resten måtte jeg brøyte sjøl. Stort sett bæring i snøen. Noe gjennomtråkk. Ganske vindherjet.
Opp i flanken mot Skaget var det vindstille og masse herlige snøkunstmønstre.

En godt-for-sjela-tur.

Det er nå drøyt til dette Skaget om vinteren.
Swixtrinser. Synes de går litt for lett i stykker jeg, sånn som det meste av utstyr som selges for "blodpris" i våre dager.
Toppen!
Mot Langsuene.
Snømønstre.
Utsikt fra toppen.
Mot Kjølafjellet og Skogshørn.
Vil ikke reklamere for skia. Drittski. Lite brukt og 3 brudd i stålkanter pluss pluss.
Litt av utsikten fra Skaget. Satt sammen av 8-9 bilder.

Skikvalitet

Written by Garm 27.01.2018 18:02

Vanskeleg å vite kva ein skal velja av ski. Øydela tre par Åsnes før eg gjekk over til Fischer. Dei fekk sitt fyrste brot i stålkanten i fjor og eg meiner bruken min ikkje er veldig hard. Det er tross alt ski som er meint å brukast over Grønland og til Antarktis...

Dei gamle Madshusskia mine held i over ti år med relativt stygg bruk, men dei er ikkje å få kjøpt lengre.

Forbrukssamfunnet lenge leve!

Sv: Skikvalitet

Written by dr_oyvind 30.01.2020 15:30

Hadde du tatt kontakt med Åsnes hadde du sannsynligvis fått nye ski. Jeg fikk nye ski etter brudd i stålkanten selv om skiene var mye mer enn 5 år gamle. Det er prima kundeservice!

Sv: Skikvalitet

Written by boven 30.01.2020 20:54

Om du er ein smule handy fiksar du desse trinsene. Plastringane er å foretrekke framfor trinsene i eit eller anna metall til Gipron. Dei er for mjuke og bøyer seg, eller skøyten går opp. Skinn er heller ikkje haldbart nok. No har eg mekka til nokre slike prastringar og brukt nokre solide skifellerestar til å lage krysset av. Ser lovande ut, testa ei stund. Sender eit bilde på telefonen din.

Flott!!

Written by Atomsilda 26.01.2018 22:12

Så litt crispy ut den snøen der! Flott var det iallefall. Skaget er en flott topp!