Jubileumstur 500 Eikåsnipa...Litt av ein dag :) (18.10.2017)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Eikåsnipa (826m) 18.10.2017
Stillebåen (575m) 18.10.2017
Tur registrert 500 til Eikåsnipa, fortjener litt ekstra markering... og dei få gangane eg tenker det er greit med finstas på toppen :)
Ferdig på jobb og etter ein heller så privat 500 jubileumstur på Eikåsnipa 826 moh. Var det fantastisk fint å avslutte kvelden ifrå Stillebåen 575 moh og nyte kjær solnedgangen der vest ute ved havet!
Ifrå den store jubileumsturen min på nyttårsafta 2014 Eikåsnipa 826 moh Mitt år med mest trening, høgdemeter og ekstremt mange fjelltopper :) På tide med ei ny markering på "mitt" fjell :)

Imponerende

Written by otto 28.10.2017 18:00

Bare å gratulere!

Har du ikke en Jølster bunad hengende i skapet..

Sv: Imponerende

Written by Eikås 29.10.2017 00:02

Takk-takk Otto :) Ingen Jølster bunad, sunnmørsbunad derimot, men litt usikker! :) Så alle gallakjoler eg elsker får duge som alternativt turtøy :) God helg vidare i fjellbygda! Ps. Har kosa meg stort desse haustkveldane, med boka dåka, som eg fekk i sommar :)

500 X Eikåsnipa

Written by JoSo 27.10.2017 23:56

Gratulerer med jubileet :) Flott med de nære trimfjell - nydelig bilde fra kvelden på Stillebåen...

Sv: 500 X Eikåsnipa

Written by Eikås 28.10.2017 23:26

Takk-takk Johan :) Nærfjellet er vel nesten som ein samlivspartner å rekne! Når ein kan trakke opp og ned eit fjell så til de grader! Må det jo være ei viss tiltrekning på eit vis :) Like høgtideleg og viktig er det å markere ei milepæl til det fjellet som ein kjenner så vanvittig godt på alle vis :) Vi er nok der, dei aller fleste av oss og med kvar vårt unike fjell :)

Grattis :-)

Written by Sunset 25.10.2017 17:55

Gratulerer med 500 ganger på Eikåsnipa :-) Er imponerende. Får nøye meg med Brandsøyåsen eg ;-)

Sv: Grattis :-)

Written by Eikås 26.10.2017 21:41

Takk-takk Inge :) Du har jo tross alt den flottaste solnedgangen på din topp der ute! Misunner deg den :) Mange fine fjell i ditt område og som eg gleder meg til å suse vidare rundt på. Sender deg ein lyd på turfølge og som kjentmann! Ha ei superfin helg! :)

500!

Written by SturlaS 25.10.2017 09:43

Grattis med et fantastisk imponerende jubileum!

Er det mulig tenker jeg.. og det er det jo helt klart for spreke folk. Dette er jo åpenbart ingen "rusletur" men skikkelig fjelltur med med 10 km og 1000 hm.

Snilen: Hvis du bikker 500 på Larstind (på Dovre) stiller jeg med champis & kanapéer på toppen. :-)

Sv: 500!

Written by Eikås 26.10.2017 20:05

Takk for det Sturla :) Det er litt stas å lage sine eigne fine milepæler og mål. Litt ekstra turkrydder og variasjoner i kvardagen er kjekt :) Eg tenker å henge meg på Snilen sin jubileumsfest på Larstind... Champis & kanapèer på toppen må då være ein stor motivasjonsfaktor :) :)

Missing title

Written by JPV100 25.10.2017 08:24

Gratulerer med stort jubileum! Og det var ein fin måte å feire på:) Og forøvrig også artig artikkel i Firda! :)

Sv:

Written by Eikås 26.10.2017 18:46

Takk for det og siste turer på Sunnmøre :) Har vore litt treg med tur rapporter. Har vore mykje jobbing, men turane ifrå peakbook treffet er i emning :) Ei fantastisk fjellhelg vart det. Det vart litt ekstra greier i Firda, sånn er det når ein aldri blir vaksen, har ekstra krutt og er ein litt smårar vestlending :) Tenker mange ganger på Arne Næss sine livsfilosofier, som er ganske så fantastiske! Det er fint å kunne ha eit leikent forhold til livet og i naturen :)

Grattis med jubileet

Written by Snilen 24.10.2017 10:50

Jeg skal gjøre noe tilsvarende når jeg har vært 500 ganger på Larstinden - vel det spørs nå da...

Sv: Grattis med jubileet

Written by Eikås 26.10.2017 17:55

Tusen takk for det Lars :) Du får gje ein lyd då ;) Så får eg vente med den fine Larstinden tilslutt og i eit håp om å være med på ei ekstra Jubileumsfeiring ein vakker dag :) 1500 på Utsikten hadde jo vore stor stas! Då venter eg invitasjon :)

Gratulere med jubileumsturen..

Written by opps 24.10.2017 10:32

Gratulerer med jubileumstur nr. 500. Stilig dame som danser på høye hæler i fjellet…

Sv: Gratulere med jubileumstur

Written by Eikås 26.10.2017 17:25

Takk for det Oddveig :) Fin tid endå å trakke rundt med høge hæler...Men det nærmer seg sesongslutt snart :) Snøen er vel kanskje komt langt ned i fjellbygda hos dåke vil eg tru! Snøfritt her i dag på 1000 moh.

500 ganger..

Written by janyga 23.10.2017 23:53

..ikke verst, gratulerer!! Flott solnedgang på Stillebåen :-)

Sv: 500 ganger..

Written by Eikås 25.10.2017 08:27

Tusen takk for det Jan Arne :) Fint er det i fjellet, men ingenting slår ein sånn solnedgang som ute ved havet. Kjenner at eg savner det lyset den sola der. Du har vel gjerne det rett utforbi stoveglaset ditt der oppe hos deg :)